I huset bredvid bor ett väldigt snyggt par. Framförallt
mannen har gillat att titta på mig när jag badat i havet och min man har fotograferat
mig. Kanske kan jag arrangera så att vi tar lite mer spännande foto på rummet
samtidigt som han går förbi?
Puss
Vilda Ida