Min
man fick sig ett skratt idag. En i personalen kom fram och berättade att de
uppgraderade oss till ett annat rum för tydligen hade de fått klagomål på att
någon tagit olämpliga foton på vår sida av hotellet och de ville inte att vi
skulle bli störda. Så det fick vi fira genom att kontrollera utsikten
ordentligt. Inga byggnadsarbetare, tyvärr. Jag som så gärna ville visa upp min blöta fitta och kanske locka någon av dem till en paus på lunchen. Hur hade du reagerat om du sett
mig?
Puss
Vilda Ida